piątek, 29 lipca 2011

Frugo!
























Napój który kojarzy mi się z dzieciństwem, jakiś czas temu powrócił na sklepowe półki. Bardzo dobry jakościowo w klasycznej szklanej butelce, smakuję jak kiedyś. Postanowiłem mu zrobić zdjęcia. Pierwsze 7 zdjęć wykonałem w plenerze, a pozostałe 13 w moim pseudo studio które można obejrzeć na  facebook'owym profilu Perspektymy. Chciałem osiągnąć efekt soczystości i intensywnych kolorów soku.
Jak wam smakuję nowe, stare frugo? Zapraszam do komentowania oraz oceniania zdjęć.

Ten wpis oczywiście nie mógłby być pełen bez starej reklamy frugo:



5 komentarzy:

  1. czy ty wykupiłes pol sklepu? a ja sie potem dziwie ze nie ma nigdzie frugo...

    Ps. czy ta trawa nie jest nienaturlnie zzieleniala?

    OdpowiedzUsuń
  2. Promocja w Lewiatanie robi swoje :D.
    Zdjęcia na dworze robiłem po deszczu, podczas zachodu słońca. Już sama z siebie była wyjątkowo żywo zielona, ale jeszcze balansem bieli podkręciłem ten efekt.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolejna krypto reklama obecnie słabego napoju jakim jest frugo, mogę się założyć, że nie piłeś go przedtem a zachwycasz się nim z powodu wpływu społeczeństwa.

    OdpowiedzUsuń
  4. Najbardziej smakuje mi ten ciemny. :) I lubię Twoje zdjęcia.

    OdpowiedzUsuń
  5. Anonimowy, piłem kiedyś Frugo i myślę że nie sentyment do marki czyni z tego soku dobry produkt, ale to że dobrze smakuję.
    Napój jest ładnie opakowany. Z punktu widzenia designerskiego dobrze się prezentuję, co czyni go bardzo atrakcyjną wizualnie rzeczą której po prostu fajnie porobić zdjęcia.

    Osa, dzięki ;p, Czarny :D mmmmm... i pomarańczowy :D.

    OdpowiedzUsuń

Prosiłbym o używanie nicków podczas komentowania.