czwartek, 29 grudnia 2011

Rysunek dłoni na podstawie fotografii Alexey Vertoletov


Ołówki: 4H, 2H, HB(szkic), 2B,4B,8B
Czas pracy: 4,5h (realnego rysowania około 4h)
Format: A3 
Kartka: blok techniczny 10 kartek/240g 


Przy tym rysunku nauczyłem się, by zwracać większą uwagę na szkic. Gdy chcę się pójść w stronę jak najpełniejszego odzwierciedlenia oryginału, wygumkowywanie i poprawianie linii przeszkadza.
Mój rysunek, niestety, nie jest idealną kopią. Układ palców znajdujących się najwyżej jest inny niż na zdjęciu Alexey. Tło nie jest wykonane w całości ołówkiem. W ramach oszczędności na komputerze pokolorowałem biały obszar. 

  Polecam kliknąć w miniaturkę fotografii po prawej. Później, już w galerii, przejść do rysunku i zobaczyć różnicę.


2 komentarze:

  1. A gdybyś robił zdjęcia do filmiku ze statywu? lepszy efekt by był.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na pewno by to ładniej wyglądał, myślałem o tym. Przyznam się że tak zrobiłem w ramach oszczędności czasu + spodobał mi się efekt zlepka zdjęć. Przy następnej pracy postaram się może nakręcić filmik, lub po prostu robić jeszcze częściej zdjęcia, tylko że ze statywu.

    OdpowiedzUsuń

Prosiłbym o używanie nicków podczas komentowania.